WTF!!??





Är detta vart vår värld är på väg? Hallå?
Vilken jävla muffins kom på att Herr Gårman är ett
mansschauvinistiskt svin som vill ha sin kvinna fastkedjad vid spisen?

Nu ska alltså Herr Gårman bytas ut mot den lite femininare
 varianten Fru Gårman, just på grund av jämställdhet.

Kan inte få in i min hjärna vad som kommer att bli
bättre av denna bissarra lösning... 

Vem fan lever ett drägligare liv bara för att bilden på skylten som utmärker
ett övergångsställe föreställer en kvinna istället för en man?

Kunde inte de x antal miljoner som fontän-bajsats in i detta löjliga projekt
gått till jämlika löner för skjuksköterskorna? 

Gaarrhh!

Kommentarer
Postat av: Maria

Har DU haft en blogg i typ TVÅ MÅNADER utan att ens säga nåt till mig?!?! FYYYY!



Hur som hellst, jag diggar din blogg stenhårt och kommer därmed ge dig äran att läggas till i min "länkar-lista" på min blogg! Grattis! Du är värd det! :D



Btw... först bilddagboken och nu blogg? ..ibland så tror man att det är du som skulle blivit som din brorsa och tvärt om ;P

haha, but i like it ;D

2008-10-15 @ 20:42:39
URL: http://alldirtysecrets.blogg.se/
Postat av: Anna

Näej, men de äe juh en helt STRÅLANDE idé att göra Fru Gårman...

Ingen som tänkt tanken att han kallas för Herr Gårman för att förenkla va skjylt-jäveln heter? Här går man = Herr Gårman, moget på dagisnivå att bråka om att byta ut den. vill bara påpeka att idén på skjylten äe jävligt sadistisk me för folk som inte kan gå ner i spagat, för hon äe definitivt på väg neeeeeråt. Har aldrig sett ngn kunna ta ett normalt steg me två såna där streck mellan; tämligen onaturligt. Hähäh, that's all, I guess ^^.

2008-10-20 @ 18:46:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0