Idolomania




Jodå, hysterin är igång igen...
Bojkottade kvällens bräkande på Idol genom att spela värdekassa online-spel.
såsom "gissa om ljudet kommer från en porrfilm eller tv-spel".
( 8 av tio poäng btw!)
Förstår inte hur man kan genomgå förödmjukelsen att ställa sig inför en miljon tittare och inbilla sig att man verkligen kan framföra Da Buzz-hittar hur bra som helst, för att sedan låta som ett får med svåra förlossningsvärkar...

Ja, jag är bitter och innåtvänd, men jag är också medveten om min brist på sångförmåga och plågar inte sveriges invånare med detta.

Wow, känns verkligen bra att få lätta mitt hjärta, ska bara skita så är kvällen fulländad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0